Naar overzicht
dec

De Raad van Kerken in Vlissingen organiseert op zaterdagavond 10 december in de Sint Jacobskerk een zangavond in het teken van Advent. Deze avond zullen verschillende koren uit de gemeente Vlissingen hun medewerking verlenen.

Zo zal de muziekband van Zuidpoort een aantal liederen ten gehore brengen. Onze ‘eigen’ cantorij zal samen met de cantorij uit Oost-Souburg een aantal liederen zingen. Nanda Telusa zal als solozangeres namens de Molukse kerk in Oost-Soubrug haar prachtige stem laten horen. Ook het koor van de Marnixkerk zal deze avond aanwezig zijn.

Het belooft een gevarieerde avond te worden waarin ieder koor haar eigen repertoire ten gehore zal brengen, een avond van eenheid in alle verscheidenheid. We beginnen om 19.30 uur en hopen de avond zo rond 21.00 uur te beëindigen.

Kom luisteren en meezingen!