Naar overzicht
mei

Op zaterdag 25 mei organiseert de kerkenraad een muzikale ontmoetingsdag voor alle gemeenteleden en iedereen die zich betrokken voelt bij de Sint Jacobskerk. De dag begint om 12 uur met een lunch. Voor soep en drinken wordt gezorgd en verder vragen we iedereen zelf iets te eten mee te nemen om samen te delen (een paar belegde broodjes, hartige taart of een paar krentenbollen, vooral niet meer dan u zelf op kunt!)

Na de lunch zal de kerkenraad u kort informeren over recente ontwikkelingen en kunnen vragen gesteld worden. Aansluitend volgt een programma met veel muziek en zang onder leiding van Hanna Rijken, docent theologie en muziek aan de Protestantse Theologische Universiteit. Zij neemt ons mee naar de rijke wereld van de Psalmen en de kracht van de Engelse Hymnes.

Om 15.45 uur wordt de dag afgesloten met een gezongen middaggebed.

Noteer de datum alvast. Meer informatie volgt in het volgende nummer van Kerk-in-Druk.